čtvrtek 5. září 2019

Doba pofejsbůková

Na facebooku už mě nenajdete.


Možná to mnozí ani nezaznamenali, bylo to rychlé. Že si do týdne musím změnit jméno na občanské a to moje se jim nezdá. Nedávno zas prý porušila pravidla nějaká fotka jídla. Manipulace, cenzura, špiclování (viz i vyšetřování Fb a G), no neveselé. Proč toho mám být součástí? Jo, co jsem už vložila, asi nikdo nesmaže, ale dál fakt už nechci. Už jsem o tom uvažovala delší dobu.
Benefitů bylo stále méně, v zájmových skupinách se lidi vždy akorát pohádají a většina příspěvků je jednoduše demetní, stále stejné triviální dotazy, jídla zcela neinspirativní, o chlebu a kvásku stále to samé, o Praze taky skoro jen Karlův most a Nový Svět, houby mají web, další témata taky, a ty reklamy a nahánění na události v okolí si klidně odpustím... Tak se třeba víc potkáme zase tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat