neděle 19. července 2020

Zdraví nová foodsousedka

Obnovila jsem tento svůj nepoužívaný, ale již dávno založený blog, a nyní, když dosavadní blog.cz končí, zřejmě postupně sem přesunu i starý obsah. Je to totiž asi 650 článků a řada receptů, však jsem tomu věnovala již dvanáct let.


Taková změna zrovna uprostřed léta, před dovolenou, kdy je málo času na všechno: vždycky jsem se tomu smála, jak ty důchodkyně nic nestíhají, ale ono to tak je. K tomu se vždy přidá ještě něco, a to nemluvím o covidu. U holčiček se objevily plané neštovice, takže minimálně dost dlouhá karanténa, pokud to nechytnou všechny co nejdřív.


Nejstaší vnučka, čtyřletá. si vyžádala svíčkovou a placatý knedlíky, tak už to mám pro ně napakované, foto ilutrační, neb v těch krabičkách to na focení není.
Ráda tu uvítám původní i nové čtenáře.




10 komentářů:

  1. Fukčarinka - fukcarinka.blogspot.com
    Jsem ráda, že mám novou adresu a znám i cestu sem na nový blog o vaření - skvělé

    OdpovědětVymazat
  2. Díky - rozjezd bude jeetě trochu klopotný, ale snad to půjde.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Vilemino,
    jsem moc ráda, že sis dala tu práci a vylovila naše adresy. :-) Přeju ti, abys nakonec zjistila, že TADY je to lepší - a budeš tu nadmíru spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, zatím úplně nevím, kde co hledat, ale postupně si snad zvyknu. Měla jsem tu blog už založený ze staršídoby, jen pár příspěvků (nyní neviditelných), tak to mi usnadnilo přesun, že byl základ nastavený.

      Vymazat
  4. Zdravím, Váš blog mi zmizel z dohledu, takže jsem moc ráda, že se mi zase objevil do zorného pole :) Mám chuť vyzkoušet nové mnamky. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já (Magicmax) jsem byl spíše vedlejší čtenář, co jako podporu kolegyně někdy přišel a něco okomentoval, ale že bych se zajímal o jidlo... To moc ne. :) Veci typu rozdíl amerického a britského McDonalds, jak se vyrábí Cookies, kde je nejlepší Cookies v New Yorku,... na YouTube, kde člověk vidí ty záběry, jak to pěkně vypadá a dozví se něco zajímavého, to se mi občas líbí. Ale jak to vařit, to moc ne. Článek jsem si celý přečetl. Držím palce s blogem. Blogger funguje trochu jinak. Není tady tak zaměření na nový obsah, jako že tady je velká opora Google. Když někdo hledá recept na knedlíky, tak tam v některých případech Google radši podpoří vlastní Blogger, takže na dva roky starý článek přibývají někdy více lidi než na nějnovější. Google sám doporučuje, co nejvíce článků, protože tím více je možností, že někdo něco z toho vyhledá. Nejlepší je se zaměřit na menší věci, protože na ty se ve vyhledávání už velké společnosti nezaměřili. Třeba : pravěké zvíře Pelagornis. V tom má výhodu dinokomunita z Blog.cz. Nebo třeba ti sem budou chodit více lidi, protože píšeš hezké články a chtějí další. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za reakci. Copak témata, těch mám více, právě dřív jsem psala i o tradicích, historii vaření, zvycích, jak se co dělá , taky jsem dávala vzpomínky-úryvky z mých knížek, no a ve statistikách jsem měla vždy nejčtenější nějaké starší články-recepty, což o to. Zatím nevím, jestli si neudělat později vlastní doménu, tak se tady zatím nebudu příliš snažit vylepšit strukturu, předělávat staréí odkazy, řešit kategorie apod., což taky ještě neumím. Připadá mi to tu nepřehledné, nikde žádná "úvodní" stránka, kategorie blogů, jak se dostat na podobné krom klubu blogerů, kde je pár lidí... Snad to tedy nějak pořeším.

      Vymazat
  6. Tak ať se ti v novém působišti daří.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane jo, tady je opět plno dobrot :)
    Svíčkovou už jsem dlouho neměla, ale jelikož máme hodně zelené zeleniny, tak musíme nejprve dělat pokrmy z nich.

    OdpovědětVymazat