pátek 7. června 2013

Crumble zas jiný

Už dlouho nebyl žádný moučníček - ne, že bych žádný nepekla, ale buď to bylo opakování nebo nemám foto. Představuju se zpožděním skvělý moučník ze zmrazeného ovoce - pekla jsem ho už v březnu. Vzhledem k tomu, že čas se nějak ztrácí více lidem, je možné, že ještě máte nějaké zbytky v mrazáku, a tak se připomenutí bude hodit.
Na crumble se výborně využijí i malé různorodé zbytky ovoce. Použila jsem černý rybíz a trochu švestek a doplnila jsem je rovněž zavařenými jablky víceméně bez chuti. Zrovna tak se dobře dá namíchat rebarbora s jablkem.
Ovoce jsem trochu rozmrazila, osladila a navrstvila do zapékaček nasucho, asi do poloviny výšky. Drobenky navrch totiž je třeba pořádná vrstva, aby se trochu s ovocem spojila a zahustila ho. Dělala jsem ji klasicky, ale většinou přidávám i ovesné vločky.




Pekla jsem, až ovoce probublávalo navrch a drobenka chytla barvu. Jak se dá odpozorovat, místy ji chytla trochu moc, což se dá v nejhorším odstranit:) Crumble chutná nejlépe vlažný. Měli jsme ho jako dezert.

Žádné komentáře:

Okomentovat