neděle 27. května 2012

Kuřecí soté

Soté je něco rychlého. Nazvala jsem tak tedy tuhle variaci, která se rodila prakticky za pochodu, když už se nudličky kuřecího masa pekly na pánvi. Tedy skoro - že chci konečně použít skleničku kyselých houbiček, jsem věděla.Ty ale stačí přidat až později, zatím jsem tedy v ledničce pohledala cibuli a zbylé rajče. Obojí jsem nakrájela a přidala na pánev, orestovala a doplnila houbičky, okapané z nálevu. Extra to je na fotce spíš pro tu kompozici.
Suroviny jsem smíchala a dochutila, přidala jsem i zbytek rajského protlaku, trochu sójové omáčky, pepř a sůl. Kořenit by šlo ledasčím, dala jsem trochu rozmarýnu. Víc potřeba nebylo.
Soté je výborné i s pečivem, s kuskusem, rýžovými nudlemi.
Jako rychlé jídlo, na které kze využít i menší zbytky, je předurčeno k dennímu vaření - ale takové směsi s masem dělá asi každý. Nyní je už v nabídce více druhů zeleniny, které přímo vybízejí k nějakým novým kombinacícm.
Jiné soté, z krůty s pórkem, najdete zde.
Tak to jen jednoduchý recept prozatím, protože v takovém krásném počasí nebyl čas na velké sepisování.

Žádné komentáře:

Okomentovat