neděle 9. listopadu 2014

Menu Vilemínina zátiší na RD v MKP

Už se nám všem blíží další Restaurant Day - pro myšlenku, že i knihovna může být nečekaným a zajímavým místem na mapě jednodenních restaurací, se mi podařilo získat náš vrcholový management. Chcete vědět, čím? Vcelku racionální argumenty jsem podpořila slaným cuketovým chlebíčkem a bohatým cobblerem se směsí ovoce...bylo to už v létě.
Nebudu tu podávat výčet z přípravných prací a jednání, ale snad už je vše připraveno. I na FB jsem se kvůli tomu dala...
O všech účastnících, jejichž lahůdky na místě najdete, se dozvíte zde.

A co chystám já? Na pečení hus ani kachen nejsou podmínky, tak jsem zvolila následující, vlivem okolností trochu okleštěné menu:


Dýňová omáčka s mletým řízkem (nebo krůtím masem) a žemlovým knedlíkem

Martinské rohlíčky plněné masem a kysaným zelím

Válečný tvarohový koláč z bramborového těsta

Domácí máslové sušenky

Vinný rosol

Cukr na nitku



Pár jídly do zátiší přispějí i kolegyně, které celý svůj stánek nechtějí. Knihovna ještě nabídne k půjčení plno zajímavého i zábavného čtení pro ty, co mají průkaz (nebo si snadno na místě vyřídí), protože jíst se nedá pořád, ale číst o něm ano:)




Žádné komentáře:

Okomentovat