středa 10. srpna 2011

Narychlo

Jídlům připraveným na stole do patnácti minut na stole říkám sprinty, více k tomu zde. Hru na rychlost někdy plánuji dlouho předem, někdy si uvědomím až během vaření, že zrovna tohle jídlo se mi do pravidel vejde...tak tomu bylo i v tomto případě.
Nejprve jsem si dala rozpálit litinovou pánvičku, pak vzala z ledničky dva pěkné plátky krkovice, nepříliš tenké, a opepřila je. Pánvička ještě chvilku chtěla, aby byla rozpálená dost, i připravila jsem si zatím zeleninu - velikou papriku a dvě rajčata, dvě naťové cibulky.
Hodila jsem maso nasucho na pánev a začala krájet zeleninu, tentokrát jsem nic neloupala. Vše jsem nakrájela na přiměřené kousky. Když jsem asi za 3 minuty obracela opečenou krkovici, na zbylou část pánve jsem přidala i zeleninu a stále na dosti vysokou teplotu restovala, grilovala, prostě tepelně upravila...bylo to vážně za chvíli. Solila jsem na talíři a maso podávala jen tak, se zeleninovou přílohou. Kdyby někdo brblal, může si vzít kus pečiva:)

Druhá rychlovka, když se mi nechtělo nic vařit, se vyklubala z brambor se sýrem. Brambory jsem bez loupání pokrájela na menší kousky a zalila vařící vodou z konvice, čímž jsem to urychlila. Na pánvičku jsem tentokrát hodila jen cibulku a dobrou slaninu.
Jak se brambory uvařily, vše i se sýrem (jmenoval se gouda, ale byl hodně obyč) jsem smíchala...nechutnalo to špatně - typické malé jídlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat