pondělí 27. února 2012

Portabella

Velké žampiony se dají upravit narychlo jako bezmasý steak, taky nahradí hamburger v žemli.
A samozřejmě jsou výborné na plnění, i když lze naplnit i menší kloboučky. Velice jsem si oblíbila směs sýrovou-vaječnou, dá se použít spousta druhů sýrů včetně zbytečků, pro lepší strukturu se hodí i kus měkkého tvarohu. Dochucuji třeba bylinkami, česnekem i cibulí. Mám-li výraznější sýry, kořením méně, třeba jen trochou pepře, fádnější sýr se může zas oživit i něčím orientálnějším, kari, chili a co má kdo rád.


Tentokrát jsem na tři velké klobouky spotřebovala půl hrudkovitého tvarohu, jedno vajíčko a asi 50 - 70 g tvrdého sýra. Měla jsem zbytek petrželky, ta se sýrem taky dobře ladila. Zapékací misku jsem jen vytřela olejem a klobouky bohatě naplnila. Zapečené dozlatova a obložené další zeleninou splnily vzorně roli předkrmu. Neudělaly by si ostudu ani jako hlavní chod, třeba s bramborovou kaší.

Žádné komentáře:

Okomentovat