pátek 3. října 2014

Džin vypuštěn - Vilemína na FB





Tak tak, leta jsem odolávala, ale nyní už hlavně kvůli pořádané akci - Restaurant Day v Městské knihovně
a kvůli dalším událostem, jako bude za necelý rok vydání knížky, která je pokračováním Cukru na nitku, už to prostě bylo nutné, i když mám i výhrady.
Vilemína foodbkogerka začíná s facebookem, snad to ukočíruje!





Pravda je, že na propagaci akce FB hned zafungoval dobře: během prakticky jednoho dne se přihlásilo zájemců dost a dost.Potěšilo mě to, protože předchozí odezva domácích byla mnohem vlažnější, než jsem předpokládala :(
Po delší době a opravdu důkladných přípravách (a hlavně nedůvěře části vrcholového managementu) jsem totiž dosáhla souhlasu s konáním akce v prostorách MKP. Na pozvánku je ještě brzy, ale je už jasné, že na 15. 11. se chystá dosti velkolepé menu a zajímavá nabídka, velké Posvícení v knihovně.
Tak tím se nyní intenzivně zabývám. Čas totiž prchá, jak stará mrcha, a týden uteče vmžiku, není radno otálet s přípravami. Povinností mám na všech stranách dost a dost, proto sama už rozepisuju suroviny a musím si vše dobře rozfázovat. Copak uvařit, to je ten nejmenší problém, i když v jakém množství, těžko odhadnout.


Ale jídla musejí být taky snadno servírovatelná, musejí dobře vypadat a snadno se konzumovat. A ještě by to mělo mít nějaký styl, nápad, něco zvláštního, bláznivého, co zaujme. Bude nás více, tak to nějak dáme dohromady. Taky je třeba zabalit jídlo na cestu, promyslet ohřívání a nádobí, dekoraci stánku, no není toho málo. Husu, ba ani kachnu, ohřát nezvládneme, tak ta bude chybět. Ale již jsou slíbené jiné možnosti, dostatek teplých chodů i spousta moučníků, káva a ještě překvapení. Abych parafrázovala - chcete-li zažít knihovnu jinak, pravděpodobně to bude tento den. Po vaření před lidmi rozsáhlé vaření pro lidi.

Žádné komentáře:

Okomentovat