úterý 9. prosince 2014

Seniorské zdobení

Už jste si asi všimli, že za poslední roky se mi začala prolínat záliba ve vaření a všem kolem něj i do práce, což, jak musím zdůraznit, je samozřejmě sen každého, a já jsem vděčná osudu, že mi to částečně umožnil, i když je to často docela dřina (inu nemládneme).



Jeden z vánočních programů pro Dámský klub jsem věnovala zdobení, to je ještě v stávajících podmínkách realizovatelná činnost - nějaké barevné sypání a tubičky jsem měla od Dr. Oetkera, umíchala jsem strojem spoustu bílkové polevy a k tomu upekla jednoduché sušenky - klasické marcipánky jsem přibarvila karobem, aby byly tmavší a zdobení na nich lépe vyniklo. Ještě jsem upekla pár koleček z těsta téměř lineckého (gausovky) a přikoupila voňavé perníky z Ikea. Kreativitě se meze nekladly, navrhla sjem pár zákadních postupů, zbytek nechala na účastnicích.


Nešlo o žádné velké cukrářské výkony, ale účel to splnilo. Zkusily jsme jednoduché techniky, kdy s použitím hotových přípravků lze i méně zručnými prsty vykouzlit tu správnou atmosféru.


Jedna členka přinesla obětavě krásné šišky, a když ještě zbyla poleva, hned se dámy pustily do zdobení šišek...stačilo trochu potřít a posypat bílými perličkami či srdíčky, efekt zaručen!

Žádné komentáře:

Okomentovat