sobota 30. prosince 2017

PF 2018


Ať se vám v roce 2018 daří nejen v kuchyni!





Mně se ve vaření docela dařilo, našla jsem si pár nových receptů nejen z dýně. Zjistila jsem, že roláda je úplně jednoduchá. Prvně jsem použila pravého slanečka. Naučila jsem se domácí listové těsto a konečně dobré housky. na dárky jsem nachystala asi dvacet paštik a spoustu vinného rosolu. Znovu jsem si zkusila i velké akce ( 2x Restaurant Day, Muzejní noc), kdy jsem v domácí kuchyni připravila až 150 porcí jídla. Provedla jsem pět přednášek o vaření. Uveřejnila jsem tu 20 článků. Zrekonstruovala jsem kuchyň.
(Tak koukám, že to není tak špatné, jak se mi zdálo, protože k tomu musím započítat i péči o členy rodiny a další nutné i relaxační aktivity.)
Něco jsem i zkazila, rozbila, jeden projekt se nevydařil a krom blogu jsem nenapsala ani řádku.


Pro nový rok mám plánů dost. Nemám obavu, že by se nenašly další recepty, které budu chtít vyzkušet. I další témata k přednáškám se už rýsují. Ráda bych se dostala k dopsání třetího pokračování mých vzpomínek o vaření, druhý díl končí stěhováním zpět do Prahy na Vánoce 1993.
Na blogu, který budu mít v létě deset let, bych chtěla udělat nějaké změny zejména v uspořádání receptů, protože vyhledávání úplně nefunguje ani mně, která přece vím, že tam ten článek je...ale znamená to hodně textu přepsat. Na zahraničních blozích to tak mívají, že je recept popsán v textu a ještě na konci stručně a přehledně k vytištění, no nevím, jestli na to seberu dost sil.
Přemýšlím, co s recepty na sladkosti ze zeleniny, sbírku už mám docela úctyhodnou. Řádku jsem jich vyzkoušela, dost ještě také ne.
Ale dělám to přece pro zábavu, tak co bude, to bude...mám na to celý rok.

Ať se daří i vám, Vilemína

Žádné komentáře:

Okomentovat