úterý 20. října 2009

Julia Child

Tak jsem před chvílí přišla z filmu Julie a Julia - podle mě je báječný, pro všechny foodblogery i milovníky jídla a vaření zcela nezbytný...nejen dík M. Streep, ale hlavně Julii Child, o níž jsem taky dosud nic nevěděla - ale nějaká videa jsou dostupná, je to zajímavé srovnání! A to, co je uplatněno jako gag ve filmu, pochází právě z těch televizních záznamů.

Pěkný článek z Instinktu je tady:

http://instinkt.tyden.cz/rubriky/osud/julia-childkucharka-s-metodou_24612.html

(V češtině jinak nevyšlo nic.)

Líbilo se mi, jak tato dáma vše bere s vášnivým zájmem a nedělá z toho vědu! Silná osobnost, navíc skvěle zahraná, v detailně propracovaných scénách - vedle toho se mi příběh současné Julie zdál skoro nepodstatný, vlastně jen rámuje a doplňuje příběh Julie Child. Proto mě ani nerušilo, že je trochu sentimentální. Zdaleka ne tak nestravitelně, jak popsala paní Spáčilová:) Prý "kulinární romantika" - tak takovou zábavu opravdu můžu!

Žádné komentáře:

Okomentovat