úterý 9. dubna 2013

Jak báječně vařím

Víte, proč báječně vařím?
Protože mám stránku v čtvrtletníku Báječné recepty, v printu!


Před časem jsem dostala nabídku připravit krom další spolupráce s šéfredaktorkou (o tom až příště) i jeden pro mě typický "masový" recept. A k němu foto. Konkrétně - foto jídla na talíři. To se samozřejmě lehko řekne a vypadá to vážně jednoduše - ale pak začnete vymýšlet, aby to bylo něco zajímavějšího a začne se vám zdát, že plno receptů už bylo uveřejněno všude a mockrát! A že zrovna k tomu nejlepšímu máte fotku totálně rozmazanou nebo vůbec žádnou, protože fotky talířů jsou vždy až to poslední, aspoň pro mě - většinou fotím přípravu a na talíře nezbývá čas, nejsou světelné podmínky, prostě hrůza! Vařit kvůli focení jídlo znovu? Stihne se to?
Nakonec jsem nějakou fotku našla a spolu s tou mojí byly pečlivě vylepšeny. Celou stránku, propagující českou foodblogosféru, doplnila i zmínka o mojí vzpomínkové knížce. Foodblogerů je věnována i další dvoustrana.


A abych nebyla v připomínkách svých jiných mediálních aktivit nespravedlivá, musím zmínit i rozhovor s Fidelem Gastro na Tradičních receptech, kde ode mne najdete každý týden tak dva příspěvky.

Žádné komentáře:

Okomentovat