úterý 2. července 2013

Jídla z masa

Zelenina, ryba i něco sladkého už bylo, tak je zas čas předvést nějaké maso. Vzhledem k počasí jsme na jaře mohli grilovat maximálně doma na litině - je to přece jen trochu jiná chuť než z běžné pánve a krkovička je krkovička, na gril asi nejlepší a též nejspolehlivější, co do poživatelnosti výsledku, když tedy pomineme nějaká násobně dražší masa.


Výbornou přílohou je i grilovaná zelenina. Chcete-li si opéci i jarní cibulky, určitě si jich připravte dost - jsou totiž tak výborné, že jedna nikomu nestačí. Ke grilovanému masu jsem přidala ještě jednoduchý dresing ze zakysané smetany s hořčicí a dalším kořením.

Asi po roce jsem se pustila znovu i do líček po burgundsku, což znamená s kořenovou zeleninou a vínem. Je to jedna z mých nejoblíbenějších úprav. Šťávu není třeba ničim zahušťovat, jen zeleninou. Chutná k ní skvěle svítek.


Kuře s liškami jsem už vařila o něco dříve, asi tak v dubnu, kdy jsem ještě vytáhla pěknou krabičku lišek z mrazáku. Omáčku jsem doplnila trochou smetany a sdobrými nudlemi chutnala taky velmi uspokojivě.


A pokud si masojedi ještě nic nevybrali, kuřecí, hovězí ni vepřové, přidávám cuketu plněnou mletým masem. Tedy taky proto, že mi docela pěkně vyšla fotka!

Žádné komentáře:

Okomentovat